2024年7月4日 星期四

【巴爾幹遊記】Day 32 離開 Dubrovnik

今日離開 Dubrovnik,搭車沿住海岸線去另一個港口城市斯普利特 Split。途中無咩事發生,容許我偷懶剩係 post 下相啦。

一朝早天朗氣清,諗番尋日狂風暴雨,可憐我啲衫 

之前講過決定要放慢啲節奏,所以去食個靚早餐。埋單都係15歐,喺幾日調教下已經覺得唔算貴。話時話 Dubrovnik 裡面餐廳既服務都幾好,比之前去既地方親切。

 
最後睇多次 Dubrovnik 既靚景。

 
去巴士站途中經過 Red History Museum,入去睇下。唔知係咪共產時代留低物品特別多,呢間既藏品都係可以坐下掂下

 
南斯拉夫自主研發既 Yugo 牌房車,係共產時代民眾既 dream car。Yugo 車廠甚至試過挑戰美國市場,不過最後都係唔夠資本主義產物鬥,比人當贈品都無人要

 
搭車去 Split,途中可以見到亞得里亞海

 
Split 舊城區,由古羅馬皇宮改建,又係一個大迷宮

 
舊城區既雕像,都係克羅地亞既民族英雄


去試下油炸海鮮,雖然幾香口,但係好滯


出番去海邊睇日落

沒有留言:

張貼留言

【巴爾幹遊記】後記 為何巴爾幹?

走出機場,一陣濕暖既空氣撲鼻而來,我知我又番咗黎香港。 今次去巴爾幹,去咗十個國家。雖然大部分時間都係去首都,但都算對巴爾幹地區有咗初步印象,了解佢哋既前因後果。 以下就係我對巴爾幹行程既總結。先此聲明,個總結會有啲長,而且全部都係根據我印象而寫,無經過 fact check,所...