2024年7月1日 星期一

【巴爾幹遊記】Day 29 離開阿爾巴尼亞

今日離開阿爾巴尼亞,經原路番黑山,再嚟到海邊既杜布羅夫尼克 Dubrovnik。本來巴士車飛寫要夜晚十一點先到達,不過唔知係咪司機趕時間,最後竟然天都未黑就嚟到 Dubrovnik,正好比我食完飯有時間喺舊城區周圍行下。

呢幾日喺阿爾巴尼亞來去匆匆,唔算睇咗好多地方。可能因為大部分時間都喺首都 Tirana 出沒,呢度旅遊業比較發達,我又唔覺物價特別平,或者人民特別淳樸。

而且嚟到阿爾巴尼亞後,我發現原來旅遊業係呢度經濟既重要部分。咁就解釋到點解呢幾年好似有意無意都會收到有關去阿爾巴尼亞旅遊既資訊。而且因為係主要收入來源,所以由首都去各大景點既幹道/配套都建設得幾完善,不過就無咗網民所形容尋幽探秘既感覺。

今次特登兜路入嚟阿爾巴尼亞,唔單止令行程更加緊湊,而且都增加咗交通時間。不過我又唔會覺得唔值得,只係唔算好有驚喜。不過見到周圍都係遊客,都會戥阿爾巴尼亞人開心,畢竟之前封閉受苦咗咁多年,脫離共產統治後又試過因為市場化過急而令好多市民輸身家,甚至因而頻臨內戰,而家都算係守得雲開見月明。

阿爾巴尼亞人好中意揸 Benz,連公共巴士都係 Benz,導遊話可以“保值”

同霍查既 Bunker 講拜拜

又番到嚟黑山首都 Podgorica 

喺山區行行下入咗隧道,一出隧道就係亞得里亞海,嗰下都幾震撼

巴士途中經過 Kotor,可以見到山上面既城堡

 
 
好靚既峽灣;底下既小鎮感覺好渺小

嚟到克羅地亞已經日落

夕陽裡面既 Dubrovnik 

老城區好熱鬧

 
老城區基本上係一個大城堡,裡面既窄廊好似迷宮,都幾有情調

終於見識到傳說中 Dubrovnik 既高物價,一枝水都要五歐

最後無嗌飲品,唔使三十歐落樓,算係目標完成

 
老城區建築光潔亮麗,修葺如新,感覺有啲似去咗威尼斯人 

周圍有好多貓


碼頭夜景

沒有留言:

張貼留言

【巴爾幹遊記】後記 為何巴爾幹?

走出機場,一陣濕暖既空氣撲鼻而來,我知我又番咗黎香港。 今次去巴爾幹,去咗十個國家。雖然大部分時間都係去首都,但都算對巴爾幹地區有咗初步印象,了解佢哋既前因後果。 以下就係我對巴爾幹行程既總結。先此聲明,個總結會有啲長,而且全部都係根據我印象而寫,無經過 fact check,所...