2024年7月9日 星期二

【巴爾幹遊記】Day 37 失落關係

喺 Zagreb 仲有一日,本來預留嚟去 Plitvice Lakes,不過最後都係決定留喺市中心,悠悠閒閒咁過一日,順便處理下個人事務。始終番到香港,就算有時間,都未必有呢個環境,可以心無旁騖咁過日子。

今日亦去咗失戀博物館 Museum of Broken Relationships。本來諗住係啲 gimmick 野,但係嚟到都覺得幾震撼。原來 broken relationships 唔單止解失戀,亦都包括所有斷裂、失落既關係,例如親人離世,同朋友絕交等等。睇住世界各地既人捐贈既物品,講述佢地既故事,自己都會諗番起曾經失落既關係,特別係已經離世既親人。

喺展覽裡面,亦都見到好多失戀既自白,都係講述彼此既差異已經大到無可挽回。我亦會諗,雖然而家同女朋友既關係都算好,但係會唔會喺十年、二十年後,會有一日,發現自己同佢既關係都去到一個無可挽回既地步?可能呢個就係博物館既魔力,好似一面鏡咁,等你可以對比自己既境況,觀照內心。如果大家有機會嚟到 Zagreb,都可以嚟呢個失落關係博物館感受下呢。


悠閒一日,由早餐開始

搭好短既纜車上 upper town 

 
失戀博物館;大家都睇得好專注

  
當初愛得越深,傷得越重

 
 
 
好多唔同既故事,有啲都睇到個心揪住揪住

 
 
順便去埋旁邊既素人藝術博物館 Museum of Naïve Art;Zagreb 都幾多唔同種類既博物館,不過好多都無開

 
 
再喺下城區行下,就番咗民宿了

沒有留言:

張貼留言

【巴爾幹遊記】後記 為何巴爾幹?

走出機場,一陣濕暖既空氣撲鼻而來,我知我又番咗黎香港。 今次去巴爾幹,去咗十個國家。雖然大部分時間都係去首都,但都算對巴爾幹地區有咗初步印象,了解佢哋既前因後果。 以下就係我對巴爾幹行程既總結。先此聲明,個總結會有啲長,而且全部都係根據我印象而寫,無經過 fact check,所...