2024年6月30日 星期日

【巴爾幹遊記】Day 28 day tour

今日參加另一個 day tour,去南面既千窗之城 Berat。其實 Berat 風景幾靚,幾值得去,不過我突然發現,呢幾日實在去得太多 day tour。可能因為今次係特登請假去旅行,又或者一路寫遊記想多啲野更新,今次旅程比之前既節奏緊密好多,好似盡量每一日都有去過一啲地方咁。

但係參加 day tour 有個弊處,就係好容易將一個地方壓縮成為一個旅遊區,甚至一個打卡既景點。如果 day tour 去得太多,就會變成每一日都係由一個旅遊區走去另一個旅遊區,所睇所做都已經安排好嗮,但係體驗就唔會好深刻,亦都唔會有太多同當地人既互動。

雖然嚟緊既行程大概仲會有兩三個 day tour,不過之後應該唔會去得咁密了。畢竟當初決定環遊世界,就係想體驗下唔同生活,唔係單去景點呢。

Berat 山上面既古堡

古堡裡面有個好特別既博物館,展覽東正教既圖案

博物館由真正既教堂改建,所以保留咗好多原有既格局。不過平時去教堂,又唔會有 audio guide 帶住你逐個欣賞教堂裡面既裝飾同建築

東正教堂祭壇出面通常有塊板遮住,叫做 iconostasis,陳列咗耶穌、瑪利亞同聖徒圖案

所以好難得可以走入去祭壇裡面睇下

斯拉夫人既七個聖人,有兩個瞓喺度 :P

常見既聖母聖子圖案,圍住個頭既係立體銀雕光圈

長大後既救世主耶穌畫像

東正教風格既最後審判

捐獻箱,特登畫個天平出嚟提醒你今日既付出係將來會有更大回報

由山頂俯瞰 Berat,好似模型咁

山腳下既千窗之城

由山腳望番上去


當然有古城唔少得既老橋

沒有留言:

張貼留言

【巴爾幹遊記】後記 為何巴爾幹?

走出機場,一陣濕暖既空氣撲鼻而來,我知我又番咗黎香港。 今次去巴爾幹,去咗十個國家。雖然大部分時間都係去首都,但都算對巴爾幹地區有咗初步印象,了解佢哋既前因後果。 以下就係我對巴爾幹行程既總結。先此聲明,個總結會有啲長,而且全部都係根據我印象而寫,無經過 fact check,所...