2024年6月19日 星期三

【巴爾幹遊記】Day 17 羅馬尼亞印象

今日離開羅馬尼亞,啟程去塞爾維亞。本來兩地有直通火車抵達,但係好似最近啲司機講唔掂數,結果就要先搭火車去邊境,自己搵辦法過關,喺邊境火車站再買飛搭去塞爾維亞首都貝爾格勒 Belgrade。

今次旅程時間比較緊迫,所以最後都係決定搭飛機。搭飛機當然好方便,個半鐘就到,不過沿途都係平原農田,就無咩野睇。

今朝有啲時間,先食個靚早餐;前面係羅馬尼亞傳統小食,用麵餅包住餡料

搭 Air Serbia 既螺旋槳飛機

 
沿途景色

塞爾維亞不愧係中國既老朋友,連路牌都有中文

今次去羅馬尼亞雖然時間短,但我既印象都幾好。一方面羅馬尼亞既城市都幾靚,而且仲有唔少 cafe 書店,對我嚟講大大加分;另一方面羅馬尼亞人比我既感覺幾自得其樂,比保加利亞人友善開心。

今次去得好少地方,下次如果有時間,可以自駕去多啲外西凡尼亞既小鎮,去下黑海邊既多瑙河三角洲,或者參加佢地既音樂節,應該都會幾精彩。

羅馬尼亞傳統食物-- 前面叫 sarmale,係用酸椰菜包住肉醬;後面叫 polanta,係用粟米磨碎再整成一舊,有啲似非洲既 ugali,不過好食好多 

另一道傳統菜色,係油炸豬肉同香腸,幾 heavy 

更 heavy 既係呢道甜品,裡面係油炸麵包,似 donut;出面係 jam 同乳酪/酸忌廉。食第一啖好好味,不過跟住就越食越滯

沒有留言:

張貼留言

【巴爾幹遊記】後記 為何巴爾幹?

走出機場,一陣濕暖既空氣撲鼻而來,我知我又番咗黎香港。 今次去巴爾幹,去咗十個國家。雖然大部分時間都係去首都,但都算對巴爾幹地區有咗初步印象,了解佢哋既前因後果。 以下就係我對巴爾幹行程既總結。先此聲明,個總結會有啲長,而且全部都係根據我印象而寫,無經過 fact check,所...