2024年6月5日 星期三

【巴爾幹遊記】Day 3 雅典古城區


今日參加咗個 walking tour,繼續喺古城區遊蕩。不過話就話古城,根據導遊講法,其實雅典既舊城區並唔算特別古老,大部分建築都只有百幾年歷史。其中主要原因,係因為雅典喺中世紀之後早被廢棄,有幾百年都只係一個農村。一直去到希臘王國從鄂圖曼獨立,決定搬番去舊都,雅典先開始重新建設。

 
古城區建築,好多地方都變左商店街

跳蚤市場

不過呢啲相對新既建築驟眼睇又唔太覺新。一方面佢地保養唔算多,保留咗一種歷史感,另一方面佢地大部分都係按照新古典主義風格建成,所以同古希臘建築有啲似,有啲甚至起得比古建築更加浮誇,因為希臘立國初期為左顯示同鄂圖曼唔同,所以特登起多啲類似古希臘風格既建築。

 
希臘科學院同國家圖書館,都係好浮誇既古希臘風格建築

雅典國會,前面有士兵換更

行完古城區,下晝終於去番真正既古跡,古希臘廣場 Ancient Agora。廣場位於衛城山下,係古希臘人聚集、交易同埋舉行慶典既地方,唔少出名既古希臘人-- 蘇格拉底、柏拉圖、希羅多德都曾經喺度打躉。雖然有啲矯情,但我都買左本蘇格拉底死前既自辯,一邊讀佢既說話,一邊想象佢係古希臘廣場四圍問人奇怪問題既境況。

古希臘廣場

後人重建既門廊

衛城下既蘇格拉底

全場唯一既現代建築,竟然係蘇格拉底同孔子,由中國捐贈

讀蘇格拉底自辯,講起嚟都係第一次睇原文

睇睇下竟然見到隻龜,感覺好似蘇格拉底托世 

尋日提過衛城下面有劇場,其中一個仲有人用緊。我上網一查,咁啱今晚有表演,又比我買到飛,仲要位置都幾正中。能夠坐喺有二千年歷史既古劇場,喺星空之下睇歌劇,雖然唔係好明套劇講咩,但係都好有氣氛呢。

進入會場

現場有管弦樂團伴奏,好有氣氛

位置好正中

偷影一下劇照

完場謝幕,已經十二點幾

沒有留言:

張貼留言

【巴爾幹遊記】後記 為何巴爾幹?

走出機場,一陣濕暖既空氣撲鼻而來,我知我又番咗黎香港。 今次去巴爾幹,去咗十個國家。雖然大部分時間都係去首都,但都算對巴爾幹地區有咗初步印象,了解佢哋既前因後果。 以下就係我對巴爾幹行程既總結。先此聲明,個總結會有啲長,而且全部都係根據我印象而寫,無經過 fact check,所...