2024年6月16日 星期日

【巴爾幹遊記】Day 14 保加利亞印象

今日係喺保加利亞既最後一日。說來慚愧,其實我嚟保加利亞之前,對呢個國家近乎零印象。唯一諗起既保加利亞人,係哈利波特裡面妙麗既前男友喀浪。

嚟到 Plovdiv,呢度啲人果然同電影裡面既喀浪一樣身形高大,而且好多都剪平頭裝。同保加利亞人相處,我會覺得佢地都幾友善,友善得嚟都好有性格。我剛剛到埗唔記得唱錢,上到巴士攞住歐羅,巴士個大叔會大喝一聲,然後搣張飛掟比我。我參加本地團,有團友傾計比較大聲,導遊又會喝停佢地,話佢地阻住佢講野。

不過有一點我感覺唔係幾好,就係保加利亞人好容易會覺得人地唔啱。我民宿個熱水器壞咗,房東雖然即時上門整,但言談間又會覺得之前都無事,所以今次係你 “bad luck”;我今朝去餐廳問有無早餐食,個店主又係即刻入咗去整,之後我想點餐時先眉頭一皺,話我做咩唔講清楚。

雖然唔想造成刻板印象,不過呢啲經歷會令我覺得,保加利亞人好易比人誤會;然後又會諗起喺近代咁多場戰爭,保加利亞幾乎次次都企錯邊,結果比人圍剿,唔知有無關係呢?

下晝四點坐巴士去羅馬尼亞,原來巴士既終點係基輔,難怪會凌晨一點先去到首都布加勒斯特。我由 Plovdiv 去番 Sofia,當時座位都鬆動,有空間可以伸下腳;點知喺 Sofia 出發既時候竟然全車滿座,然後我地就一路向北,跨越巴爾幹山脈,越過多瑙河,終於凌晨兩點嚟到布加勒斯特。

因為誤會而出現既保加利亞英式早餐

行到差不多,去番我最中意既民俗博物館外面坐下

臨行前食多個沙律。Plovdiv 有啲地方都幾 touristy,眼前既沙律擺盤咁靚,價錢自然都唔平得去邊

去巴士站途中經過公園,感覺都舒服

Plovdiv 去 Sofia 途中景色

 
穿過巴爾幹山脈

沒有留言:

張貼留言

【巴爾幹遊記】後記 為何巴爾幹?

走出機場,一陣濕暖既空氣撲鼻而來,我知我又番咗黎香港。 今次去巴爾幹,去咗十個國家。雖然大部分時間都係去首都,但都算對巴爾幹地區有咗初步印象,了解佢哋既前因後果。 以下就係我對巴爾幹行程既總結。先此聲明,個總結會有啲長,而且全部都係根據我印象而寫,無經過 fact check,所...