2024年6月22日 星期六

【巴爾幹遊記】Day 20 塞爾維亞印象

今日離開貝爾格勒去薩拉熱窩。唔知係咪因為國旗相近,塞爾維亞人比我既印象同俄羅斯人都有啲似,都係大大份,平時都幾輕鬆容易相處,但係去到某啲位就可能會觸動到佢地既神經。

不過我暫時去幾個巴爾幹國家,塞爾維亞人係對我最友善既。唔知係我敏感定點,之前喺希臘,喺羅馬尼亞,我都會覺得當地人對歐美白種人態度會好啲;唯有嚟到塞爾維亞,呢度既後生仔行行下會同我 high five,又會有老人家攞住本護照同我講佢以前去中國既經歷。雖然有人打招呼係開心,但我感覺都有啲矛盾,因為唔想塞爾維亞同中國咁 friend 呢。

穿過邊境,巴士轉過角落,視野豁然開朗,我先知原來薩拉熱窩唔單止有河,仲係一座山城。喺民宿安頓好,食完飯喺河邊行下。我聽住《薩拉熱窩的羅密歐與茱麗葉》,抬頭望上山,山上面既小屋,就好似點點繁星……

回望貝爾格勒

途中經過既小鎮,應該屬於塞族共和國

 
遠眺薩拉熱窩

波士尼亞傳統菜色,喺用肉碎、米飯塞入蔬菜裡面

河邊望去山裡面既小屋


夜晚既拉丁橋,亦都係第一次世界大戰既起源

沒有留言:

張貼留言

【巴爾幹遊記】後記 為何巴爾幹?

走出機場,一陣濕暖既空氣撲鼻而來,我知我又番咗黎香港。 今次去巴爾幹,去咗十個國家。雖然大部分時間都係去首都,但都算對巴爾幹地區有咗初步印象,了解佢哋既前因後果。 以下就係我對巴爾幹行程既總結。先此聲明,個總結會有啲長,而且全部都係根據我印象而寫,無經過 fact check,所...