2024年6月18日 星期二

【巴爾幹遊記】Day 16 吸血鬼城堡

尋日行完布加勒斯特,今日 join 咗個 day tour,遊覽外西凡尼亞 Transyvania。傳統上羅馬尼亞可以分為三個地區,其中布加勒斯特呢區屬於南邊,比較受鄂圖曼帝國影響;隔住座山既外西凡尼亞就比較近匈牙利,所以就近歐洲文化多少少。但係由於外西凡尼亞屬於帝國邊陲,所以就保留咗更多獨立性,例如今日去既中世紀小鎮 Brasov,鎮裡面最大既教堂就屬於基督新教,用德文講道。

不過今日 day tour 既重點唔係外西凡尼亞,而係布蘭城堡 Bran Castle。城堡本身係一座中世紀堡壘,無咩特別;不過百幾年前就有個作家以佢為藍本,創作咗吸血殭屍 Dracula,自此城堡一炮成名,成為遊客去羅馬尼亞必訪既地方,吸血鬼亦都成為羅馬尼亞最出名既象徵。

今日嚟到城堡,城堡主人都好識做,喺介紹完正史之後,留咗幾間房特別介紹羅馬尼亞既民間傳說,同埋吸血鬼既來源,等一心獵奇既遊客可以心滿意足離開。不過小小一個城堡竟然收百幾蚊入場費,我睇住遊客源源不絕咁排隊上去,我心諗,真不愧係吸血鬼城堡呢。

外西凡尼亞山勢雄奇,係當地人既滑雪勝地

今日首先去咗 Peles Castle,係當時國王既夏宮

 
中世紀小鎮 Brasov 

小鎮最大既教堂,外牆因為經過大火而變黑,就直接叫做 Black Church

 
教堂裡面都幾大,睇介紹話因為 Brasov 位處邊陲,所以特登起咗大啲既教堂宣揚國威,屬於半個大白象工程

Brasov 同 Plovdiv 一樣,大街都變咗餐廳/商店購物區

布蘭城堡,外形唔算特別靚,不過真正既城堡就係咁;反而好似最出名既新天鵝堡就係裝飾用途居多

唔知係咪有吸血鬼,所以要整咗十字架鎮住個場

個 banner 設計得幾好




城堡入面都幾趣緻;聽講 Halloween 會有特別活動,唔知會唔會變鬼屋

羅馬尼亞民間傳說展覽

個吸血鬼都幾似盛志文 

有關吸血鬼既影視節目

 
返到布加勒斯特,咁啱遇上羅馬尼亞係歐國盃贏波,好熱鬧

沒有留言:

張貼留言

【巴爾幹遊記】後記 為何巴爾幹?

走出機場,一陣濕暖既空氣撲鼻而來,我知我又番咗黎香港。 今次去巴爾幹,去咗十個國家。雖然大部分時間都係去首都,但都算對巴爾幹地區有咗初步印象,了解佢哋既前因後果。 以下就係我對巴爾幹行程既總結。先此聲明,個總結會有啲長,而且全部都係根據我印象而寫,無經過 fact check,所...