2024年6月3日 星期一

【巴爾幹遊記】Day 0 點解巴爾幹係歐洲火藥庫?

幾年前我打算用兩年環遊世界,最後因為疫情剩係去左一半;而家終於出發去埋餘下既旅程。

不過因為工作關係,行程仍然都係要斬件上,嚟緊一年會先去幾次短途,最後去多次長途,先算圓滿結束。

今次既行程主要係去巴爾幹半島上面既國家,由希臘出發,一路北上去保加利亞、羅馬尼亞、同埋前南斯拉夫既塞爾維亞、波士尼亞、克羅地亞等等。

巴爾幹國家除咗啲名好相似,情況都好接近,成日打內戰,甚至比人叫“歐洲火藥庫”;第一次世界大戰,亦都係因為喺巴爾幹半島上面既一場刺殺而開始。

咁而家巴爾幹國家仲係咪咁亂呢?真係去到先知。

所以今次都想有啲新嘗試,live 住寫遊記之餘,仲打算全程用口語寫,睇下同平時咁寫有咩唔同。

PS 今次寫 live 遊記,其實都有啲掙扎,因為每日揀相寫文需時,我又唔想因為咁樣影響旅行既體驗,希望最後可以攞到平衡啦 :P


今次行程

沒有留言:

張貼留言

【巴爾幹遊記】後記 為何巴爾幹?

走出機場,一陣濕暖既空氣撲鼻而來,我知我又番咗黎香港。 今次去巴爾幹,去咗十個國家。雖然大部分時間都係去首都,但都算對巴爾幹地區有咗初步印象,了解佢哋既前因後果。 以下就係我對巴爾幹行程既總結。先此聲明,個總結會有啲長,而且全部都係根據我印象而寫,無經過 fact check,所...