2024年6月4日 星期二

【巴爾幹遊記】Day 1 再次出發

時隔兩年,再次走出亞洲去長途旅行,心情仲未習慣。

又會問自己,咁樣去旅行,究竟為左啲咩?

如果話環遊世界,我明知即使我去多一年旅行,呢個世界咁大,我都係唔會玩得嗮……

喺飛機無咩點瞓,嚟到多哈已經係凌晨兩點。

下一班機係六點鐘,呢四個鐘都幾煎熬-- 瞓著又怕 miss 左下班機,唔瞓又覺得頭重腳輕……

睇嚟自己都唔年輕,好難再捱通宵了 = =

多哈機場既招牌熊仔

沒有留言:

張貼留言

【巴爾幹遊記】後記 為何巴爾幹?

走出機場,一陣濕暖既空氣撲鼻而來,我知我又番咗黎香港。 今次去巴爾幹,去咗十個國家。雖然大部分時間都係去首都,但都算對巴爾幹地區有咗初步印象,了解佢哋既前因後果。 以下就係我對巴爾幹行程既總結。先此聲明,個總結會有啲長,而且全部都係根據我印象而寫,無經過 fact check,所...