2024年6月9日 星期日

【巴爾幹遊記】Day 7 國家寶物

尋日講到喺邁錫尼剩係見到王宮遺址,今日先知原來全部寶物都運嗮去雅典。嚟到國家考古博物館,我先發現邁錫尼人係活得幾奢華豐富,有滋有味。邁錫尼既國王死時會戴上黃金面具,配上黃金胸甲;當地既女人會戴首飾、修甲、整頭髮;佢地每餐都有海鮮,得閒仲會打下獵,真係令人艷羨。

國家考古博物館

邁錫尼王既黃金裝備

 
仲有金杯金片金戒指

仕女壁畫,可見時下女子甚為姿整

好得意既八爪魚圖案

當然,國家博物館除咗邁錫尼既寶藏,仲有好多雕塑同文物。由於年代久遠,希臘雕塑喺其他博物館往往都只有一件兩件,仲要件件都係鎮館之寶,例如羅浮宮就有米洛維納斯、勝利女神像。不過由於有主場優勢,呢度既博物館就曬冷咁全場都係希臘雕塑,仲有好罕有既青銅塑像。

波塞冬/宙斯銅像,動作逼真,不過唔知掟緊既係閃電定三叉戟

賽馬銅像,唔講仲以為係現代作品

喺博物館仲竟然撞到網友,好開心

離開博物館,夜晚搭纜車上咗雅典最高既山頭,再次俯瞰衛城,以至雅典全境。睇住日色漸渺,新月初升,一眨眼,好似番咗神話時代:

阿波羅沉沉睡去
阿蒂米斯悠悠醒來
向衛城灑下清冷月光

我望向夜空
看見眾神爭戰
看見眾神飲宴
一轉念
回到三千年前

山上既鐘樓,山下既衛城

俯瞰雅典,一路到海邊;中間可以見到第一屆奧運會場地

日落

長日將盡,新月初升


雅典夜景

沒有留言:

張貼留言

【巴爾幹遊記】後記 為何巴爾幹?

走出機場,一陣濕暖既空氣撲鼻而來,我知我又番咗黎香港。 今次去巴爾幹,去咗十個國家。雖然大部分時間都係去首都,但都算對巴爾幹地區有咗初步印象,了解佢哋既前因後果。 以下就係我對巴爾幹行程既總結。先此聲明,個總結會有啲長,而且全部都係根據我印象而寫,無經過 fact check,所...