2024年6月11日 星期二

【巴爾幹遊記】Day 9 塞薩洛尼基

今日行程有啲匆忙,首先去咗三個博物館,之後參加 walking tour,了解塞薩洛尼基既歷史。

塞薩洛尼基係希臘第二大城市,亦係北部馬其頓地區重鎮。同雅典唔同,塞薩洛尼基建城後二千年嚟一直有人住,而且地位舉足輕重,所以城市面貌比較豐富,行行下街會見到古羅馬廣場,行前幾步會有間千年拜占庭教堂,再行遠少少又可以見到土耳其澡堂。

白塔,以前係守衛塔/監獄,而家變咗城市博物館,每一層展覽塞薩洛尼基既唔同面向

 
由白塔俯瞰塞薩洛尼基;好天既時候隔著海可以見到奧林帕斯山

海邊既亞歷山大大帝雕像;塞薩洛尼基由佢既部將建成

考古博物館,展覽塞薩洛尼基喺希臘同古羅馬時期既文物

拜占庭博物館;由於位置四通八達,塞薩洛尼基喺東羅馬/拜占庭帝國既地位僅次君士坦丁堡

呢張相幾表達到塞薩洛尼基唔同既歷史面向;最前面係古羅馬既皇宮,後面曾經係東正教教堂,不過比鄂圖曼人加左宣禮塔

唔單止係咁,我初步印象係塞薩洛尼基城市機能都比較豐富,市面上有唔少生活用品店,行行下又會有花店、書店、精品店,感覺比較適宜居住。而且塞薩洛尼基人比較友善,唔似雅典人成日木口木面,所以都令我更有好感呢。

鬧市中既古羅馬廣場

採用傳統 Basilica 模式既長方形教堂

比較後期既教堂,模仿君士坦丁堡聖蘇菲亞教堂樣式

土耳其澡堂

喺市中心每條街都有相關介紹,好有意思

塞薩洛尼基既野食都好出名,例如眼前有啲似 pizza 既 penirli(可惜 out fo = =)

沒有留言:

張貼留言

【巴爾幹遊記】後記 為何巴爾幹?

走出機場,一陣濕暖既空氣撲鼻而來,我知我又番咗黎香港。 今次去巴爾幹,去咗十個國家。雖然大部分時間都係去首都,但都算對巴爾幹地區有咗初步印象,了解佢哋既前因後果。 以下就係我對巴爾幹行程既總結。先此聲明,個總結會有啲長,而且全部都係根據我印象而寫,無經過 fact check,所...