2024年6月21日 星期五

【巴爾幹遊記】Day 19 貝爾格勒

尋日講過塞爾維亞,今日講下貝爾格勒 Belgrade 呢個地方。

貝爾格勒係塞爾維亞首都,位處兩條大河交匯之處,傳統都係兵家必爭之地。由羅馬人開始喺度起城堡開始,貝爾格勒咁耐以嚟經歷過大大小小百幾場戰役。咁多年嚟,貝爾格勒試過被攻陷,被火燒,被屠城,被夷為平地;但因為位置險要,所以一直都有人嚟爭奪據守。直到而家,貝爾格勒大部分建築都係得一二百年歷史,而且風格多變,由早期既西式建築,到共產時期既野獸派水泥建築,到現代既高樓大廈都有。

不過撇除過去既苦難,其實貝爾格勒又係一個生活幾豐富既城市。呢度治安幾好,市容幾整齊,周圍都有公園超市 cafe,夜生活都好豐富,本地人仲興喺餐廳裡面現場奏樂,好有氣氛。就好似本地團導遊所講,只要和平無戰爭,市民自然就會去創造自己既生活,搵到其中樂趣,只要和平無戰爭……

羅馬人最早喺貝爾格勒河邊起咗白色既城堡,所以本地人就將呢個地方叫做白城 Beo-Grad

薩瓦河 Sava river 同多瑙河 Danube river 交匯之處

跨過薩瓦河,就係新城區,嗰度有好多共產主義建築。喺河邊可以見到新發展既高樓大廈

 
貝爾格勒城堡展覽既兵器

路邊既貝爾格勒市徽,可以見到白色城堡底下既鮮血,同埋象徵和平既藍色天空

大街上面既西式建築

市中心好出名既莫斯科酒店,採用新藝術風格 Art Nouveau 建造。導遊話呢個建築好靚,我就覺得有啲恐怖 :P 


Above us only sky……

 
夜晚嚟到波西米亞區食飯,當地人隨住現場奏樂翩翩起舞,好有興致

沒有留言:

張貼留言

【巴爾幹遊記】後記 為何巴爾幹?

走出機場,一陣濕暖既空氣撲鼻而來,我知我又番咗黎香港。 今次去巴爾幹,去咗十個國家。雖然大部分時間都係去首都,但都算對巴爾幹地區有咗初步印象,了解佢哋既前因後果。 以下就係我對巴爾幹行程既總結。先此聲明,個總結會有啲長,而且全部都係根據我印象而寫,無經過 fact check,所...