2024年6月14日 星期五

【巴爾幹遊記】Day 12 普羅夫迪夫 Plovdiv

今日主要喺普羅夫迪夫 Plovdiv 既老城區出沒。Plovdiv 係保加利亞第二大城市,歷史悠久,曾被選為歐洲文化之都。

當初捨保加利亞首都索菲亞而去 Plovdiv,係因為覺得索菲亞太過都市化;但嚟到 Plovdiv 後反而有啲後悔,因為保加利亞既交通網絡以索菲亞為中心,所以索菲亞其實有一日遊去齊 Plovdiv 同里拉修道院;反而 Plovdiv 既交通就無咁便利。不過點都好,既來之則安之,一場嚟到,自然要周圍睇下。

Plovdiv 作為千年古城,亦都有古羅馬遺跡,甚至有一座能夠容納三萬人既古羅馬競技場。不過而家 Plovdiv 最多人參觀既,係位於老城區既精致大屋。呢啲大屋都係 Plovdiv 既商人喺百幾二百年前興建,當時係鄂圖曼時代末期,唔知係咪因為管控鬆弛,呢班商人生意越做越大,就乘機起豪宅炫富。而家呢啲大屋經過復修,望落去各有特色;不過屋裡面介紹唔多,所以就唔算好觸動到我了。

最靚既大屋,而家係 Plovdiv 既 Regional Ethnography Museum,展覽傳統保加利亞人既穿著同習俗

保加利亞人傳統最重要既位置係火爐邊,佢地相信火能夠驅邪。但新娘嫁入嚟,第一件事就係喺火爐加柴,代表正式成為家庭既一員

當時保加利亞既有錢人會去耶路撒冷朝聖,番嚟會帶埋幅華麗繪圖紀念。去過耶路撒冷既東正教徒,就好似去過麥加既穆斯林一樣,喺鄉里地位高啲,講野都大聲啲

 
各有特色既大屋;佢地通常一樓闊過地下,因為鄂圖曼帝國按地面面積收稅,所以為咗避稅就變咗發水樓

 
金碧輝煌既室內空間

俯瞰 Plovdiv 


Plovdiv 既古羅馬劇場,保留得比衛城更加完整


當地壁畫

沒有留言:

張貼留言

【巴爾幹遊記】後記 為何巴爾幹?

走出機場,一陣濕暖既空氣撲鼻而來,我知我又番咗黎香港。 今次去巴爾幹,去咗十個國家。雖然大部分時間都係去首都,但都算對巴爾幹地區有咗初步印象,了解佢哋既前因後果。 以下就係我對巴爾幹行程既總結。先此聲明,個總結會有啲長,而且全部都係根據我印象而寫,無經過 fact check,所...