2024年6月10日 星期一

【巴爾幹遊記】Day 8 離開雅典

今日離開雅典,不過心情就唔算好留戀。除咗因為雅典好多建築其實都係好近代先起,感覺有啲殘舊之外,亦因為雅典既治安其實唔算十分好,周圍都有商鋪比人爆玻璃,行行下街又會有啲貌似不良少年既人經過,所以心情比較緊繃。

有被爆玻璃既商鋪發揮創意,變成圖案

不過今次能夠見證咁多古跡同文物,感覺都係好開心。最開心係更加認識蘇格拉底呢個人-- 本來喺古希臘廣場讀佢臨死既自辯,只係諗住扮下文青,但係讀讀下又幾入腦,蘇格拉底就好似企喺廣場前面向我分享佢既人生理念,分享咩叫智慧,點樣面對死亡,點樣既人生先算無憾……

今日火車上面無咩景睇

離開雅典,今日搭火車嚟到北部城市帖撒羅尼迦。擺低行李之後無咩行程,剩係去咗海邊行下,吹下海風,感覺都好舒服。

帖撒羅尼迦既教堂都幾宏偉

咁啱見到有婚禮舉行

海邊夕陽

有人賣藝

亦可以搭海盜船出海,好 random 

三個雅典景點推介:
1. 衛城:除咗走上衛城睇帕特農神殿,仲可以去衛城附近既山丘-- 旁邊既 Areopagus Hill、南面既 Philopappos Hill、北面既 Lycabettus Hill,由唔同角度睇,都有唔同感覺
2. Lycabettus Hill:Lycabettus Hill 係雅典市區最高山,除左可以睇到衛城,仲可以睇到雅典全境。推介日落時分搭纜車上山,由日頭一路睇到夜晚
3. 博物館:衛城博物館同國家考古博物館都十分推介,特別係邁錫尼黃金寶藏同古希臘銅像,可以話係全世界獨一無二



三個角度睇衛城

沒有留言:

張貼留言

【巴爾幹遊記】後記 為何巴爾幹?

走出機場,一陣濕暖既空氣撲鼻而來,我知我又番咗黎香港。 今次去巴爾幹,去咗十個國家。雖然大部分時間都係去首都,但都算對巴爾幹地區有咗初步印象,了解佢哋既前因後果。 以下就係我對巴爾幹行程既總結。先此聲明,個總結會有啲長,而且全部都係根據我印象而寫,無經過 fact check,所...