2022年1月1日 星期六

【朗遊世界馬拉維篇 6】湖裡潛水


前天試過浮潛,但感覺“不夠喉”;所以今天特地報名再潛水一次。馬拉維湖面無巨浪,中無怪魚,底無尖石,可謂學習潛水的最佳地點。我潛在水中,就像來到一個巨型水族館,看著色彩繽紛的小魚無憂無慮的嬉戲覓食。上岸之際,教練告訴我,我們潛得最深處竟有十米,卻是我始料不及。

俗語有云,嬉山莫嬉水,尤其水下變幻莫測,危機到來時令人防不勝防;所以本來這次旅行並不打算參與太多水上活動。不過經過之前的浮潛和這次潛水,倒像打開一道新的大門,讓我有點心癢難搔,想再一次與魚兒遨游。不過不要緊,日後在紅海,在墨西哥,還有很多機會呢。

告別馬拉維

沒有留言:

張貼留言

【巴爾幹遊記】後記 為何巴爾幹?

走出機場,一陣濕暖既空氣撲鼻而來,我知我又番咗黎香港。 今次去巴爾幹,去咗十個國家。雖然大部分時間都係去首都,但都算對巴爾幹地區有咗初步印象,了解佢哋既前因後果。 以下就係我對巴爾幹行程既總結。先此聲明,個總結會有啲長,而且全部都係根據我印象而寫,無經過 fact check,所...